خاطره ها

زندگی

خاطره ها

زندگی

با اس ام اس های جورواجور چطورین؟(منظورم عاشقونه س!!!)

                      

   ****


من و تو مثل دوتا خط موازی هستیم که اگر هم به هم نرسیم،
همیشه درکنار هم خواهیم بود...

   ****
جرج آلن میگه:
اگه کسی رو دوست داری بهش بگو...
چون قلبها معمولا با کلماتی که ناگفته می مانند می شکنند...

   ****
از درد سخن گفتن و از درد شنیدن،
با مردم بی درد ندانی که چه درد است...

    ****
اگر سگی را سیر کنی دیگر تورا گاز نخواهد گرفت،
این است فرق بین سگ و انسان...
"مارک"

    ****
ساده نوشتن رو مثل ساده زیستن دوست دارم...
پس ساده می نویسم:دوستت دارم...

    ****
وقتی از همه جا ناامید شدی،برو توی کوه و فریاد بزن:آیا هنوز امیدی هست؟...
آن موقع خواهی شنید که هست...هست...هست...

    ****
همیشه نگاهی راباور کن که وقتی ازش دور شدی در انتظارت باشه...
                     
    ****
گاهی آنقدر غرق در آرزو هستی که فراموش می کنی خودت آرزوی کسی هستی...

     ****
خداوندا!
دستانم خالی اند ودلم غرق در آرزوها...یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان،
یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن...

    ****
دکتر شریعتی میگه:
برایت دعا می کنم خدا از تو بگیرد،هر آنچه که خدا را از تو می گیرد...

    ****
میدونی بدترین دردای زندگی چیه؟
بدترین درد اینه که عشق بمیره...
یا اینکه به اونی که دوستش داری نرسی...
ولی بدتر از همه اینه که عسقت ندونه که تو دوستش داری...
      ****
آلبرت انیشتین میگه:
عشق مثل ساعت شنی می مونه.
همزمان که قلبتو پر می کنه،مغزتو خالی می کنه...

       ****
هیچکس آنقدر فقیر نیست که که نتواند لبخندی به کسی ببخشد...
و هیچکس آنقدر ثروتمند نیست که به لبخندی نیاز نداشته باشد...

    ****
دکتر شریعتی میگه:
بمان تا کاری کنی،نه کاری کنی تا بمانی...

    ****
مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها می خوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره...
پس اگه کسی رو دوست داری،برای داشتنش سالها صبر کن...

    ****
انتظار سخت است،فراموش کردن هم سخت است...
اما اینکه ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش کنی از همه سخت تر است...

     ****
سلام.خوبی؟این چه اخلاق بدیه که تو داری؟
چرا هرچی از آدم می گیری دیگه پس نمیدی؟نمی گی من دلمو لازم دارم؟!!

     ****
خدایا!
دوست بدار آنهایی که دوستمان دارند و نمیدانیم...
و سلامت بدار آنهایی را که دوستشان داریم و نمیدانند...

   ****
دکتر شریعتی میگه:
آن روز که همه به دنبال چشم زیبا هستند،تو به دنبال نگاه زیبا باش...

  ****
وقتی به دنیا آمدم آنقدر جا خوردم که تا دو سال قدرت حرف زدن را نداشتم...
                
   ****
به اندازه ی یک لوبیا دوستت دارم!!!
ناراحت نشو عزیز،منظورم لوبیای سحرآمیزه!!!!!!!

   ****
میدونی فرق تو با بنزین چیه؟
بنزین چندوقته عزیز شده ولی تو یه عمره که عزیزی!!!

   ****


نظرات 2 + ارسال نظر
عاطفه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:43 http://yaaseabi.blogsky.com

قشنگ بود

نگار شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 http://198823d22.blogfa.com

دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری کلی از اس امسایی که گذاشته بودی استفاده کردم دستت درد نکنه به وبلاگ من هم سری بزنی خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد